סדנת כתיבה שיווקית

״אני לא סובלת לשווק! עצם המחשבה שאני צריכה למכור את העסק שלי ואת עצמי עושה לי צמרמורת.
אבל מי אני בכלל? מה זה כבר מעניין אנשים מה יש לי להגיד? אין לי שום סיפור מעניין וסוחף.
אני מפחדת להיחשף! מה אם לא יאהבו אותי? מה יקרה אם מישהו ישים לב שאני לא מספיק מוכשרת?
אני לא יכולה לפרסם שום דבר שהוא פחות ממושלם, אז אני מעדיפה לא לפרסם כלום״ –

נשמע מוכר? אלה משפטים שעולים על בסיס קבוע בסדנאות כתיבה שיווקית שאני מעבירה.

אני מבינה ומזדהה. ככותבת אין דבר מפחיד יותר מלהוציא לאור את מה שאני כותבת.
כאחת שמגדירה את עצמה ״כותבת״ אני מתיימרת לכתוב טוב, לא?
ומה אם זה לא יהיה מספיק?
אין דבר יותר מפחיד מלעמוד בלי הגנות מול העולם ולתת למילים ולסיפורים לצאת החוצה.
אבל, ברגע שמשחררים את המעצור הזה ודברים מתחילים לזרום, פתאום מבינים כמה כתיבה יכולה להיות מהנה.
אפילו משהו שאנחנו מחכים לו כדי לנוח רגע מהשגרה שלנו.

אני מתייחסת לכתיבה שיווקית כאל אוסף סיפורי העסק שלנו.
אנחנו מראים לעולם מי אנחנו ומשתפים בכלים שאספנו בדרך, זה לא צריך להפחיד אותנו.
כבעלי עסקים אנחנו רוכשים ידע, פוגשים אנשים מעניינים, ממציאים שיטות וטכניקות,
עושים מחקרים ומגלים תובנות חדשות.
השיווק הוא פלטפורמה דרכה אנחנו יכולים להביע את עצמנו ולהביא לידי ביטוי את המסרים, התובנות והערכים שלנו.

השוק רווי פלטפורמות שיווקיות.
בין אם זה פייסבוק אישי ועסקי, אינסטגרם אישי ועסקי, גוגל, לינקדאין, יו טיוב, טבולה, אטסי ועוד ועוד.. וזה רק בזירה הדיגיטלית,
אפשר לפרסם גם בעיתון, ברדיו, בטלוויזיה.
יש כל כך הרבה ערוצי פרסום שזה מתיש ומבלבל.
זה עלול לגרום לנו להרגיש רוויים, עמוסים באינפורמציה, לא מספיקים להאכיל את השד השיווקי שגוזל לנו זמן יקר.
אבל אם נכניס את הכתיבה לתוך מסגרת, נתחום אותה בזמן, נאסוף מחיי היום יום שלנו רעיונות שימלאו את בנק התוכן,
נוכל להתחיל למקם את התוכן השיווקי מול האסטטגיה השיווקית ונתחיל לראות איך הכתיבה משרתת אותנו.

גם אם אנחנו לוקחים אנשי מקצוע שעושים עבורנו את העבודה, אנחנו צריכים להבין בכתיבה שיווקית, לדעת לזהות מה עובד עבורנו, מה נכון לעסק, איזה סיפורים יכולים לשרת את השיווק שלנו, מה השפה הנכונה לקהל שלנו ובאיזו תדירות נכון לנו לכתוב להם.

מה לומדים בסדנה?

נלמד איך להיכנס לראש של קהל היעד שלנו.
איך להתאים את אסטרטגיית התוכן למשפך השיווקי.
נתרגל כתיבה דרך שאלות.
נשתתף בסיעור מוחות ונשתמש בכוחה של הקבוצה.
נלמד איך משתמשים בסטוריטלינג ואיך מייצרים סיפורים מותחים, מעניינים, מרגשים שנשארים בזיכרון.
נדבר על הפלטפורמות השונות ואיזה תכנים מתאימים להן.
נלד על עצמנו כמה נכון לנו לחשוף ואיך נכון לנו לכתוב את עצמנו.
נלמד שיטות עבודה שמקלות על יצירת התכנים.
נתנסה בסוגים שונים של כתיבה שיכולים לשרת אותנו גם בכתיבה שיווקית.
נקבל מלא השראה ממשתתפי הסדנה ומדוגמאות.
נפרוץ מחסומים, נשתה מיץ אומץ משחרר ונצא לאור.

איפה זה קורה?

אני מפרסמת בדף העסקי שלי הודעות על סדנאות חדשות שנפתחות, שווה לעקוב.
חוץ מזה, אני מגיעה לכל מקום שמתארגנת בו קבוצה של 10 – 15 א.נשים שמחים וחיוביים 🙂

כמה מפגשים?

אופציה 1 – חמישה מפגשים, כל מפגש 3 שעות
אופציה 2 – שלושה מפגשים, כל מפגש 4 שעות
אופציה 3 – שני מפגשים, כל מפגש ארבע שעות

אהבתם?
למה שלא תשתפו עם חברים?

תמונה של ליאת סביון

ליאת סביון

תסריטאית, כותבת תוכן והרצאות.
מנחה סדנאות כתיבה.
התרנגולת - לול ליוצרים ומספרי סיפורים.

המאמרים הכי מעניינים שתוכלו לקרוא

פוסטים נוספים שבטוח יעניינו אתכם:

הצטרפו אליי למסע בסיפורים

מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל עידכונים
על תכנים חדשים שיעלו לאתר, הרצאות וסדנאות

Scroll to Top